Kategoria: Biznes, Marketing, Media społecznościowe

Facebook to potężne źródło pozyskiwania klientów. Dzięki temu krótkiemu fragmentowi kodu możemy pozwolić sobie na prowadzenie kampanii remarketingowej na tym portalu. Wystarczy, że użytkownik wejdzie na naszą stronę i dzięki temu aktywuje się kod, który pozwoli na wyświetlanie mu reklam podczas użytkowania Facebooka.

czytaj więcej

Kategoria: Marketing, Media społecznościowe

Według statystyk portalu Zephoria z początku czerwca 2018 roku, w pierwszym kwartale tego roku na portalu Facebook było 2,2 miliarda aktywnych użytkowników – liczba ta wzrosła o 13% w stosunku do ubiegłego roku.  65% użytkowników portalu loguje się do niego praktycznie codziennie, a co sekundę powstają nowe konta. Jednocześnie 83 miliony profili to konta fikcyjne.
czytaj więcej

Kategoria: Media społecznościowe

Kiedy aplikacje zmieniają diametralnie swój interface zazwyczaj wzbudza to dużą falę krytyki. Użytkownicy dzielą się na tych, którzy nie widzą korzyści ze zmiany i przeciwnie. W lutym Snapowi udało się tak namieszać, że nikt nie był w stanie doszukać się pozytywów w nowej wersji.

czytaj więcej

Kategoria: Aktualności

W maju wchodzą nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. W związku z tym warto upewnić się czy nasza strona jest dostosowana do tych regulacji prawnych. W dzisiejszym wpisie dowiecie się, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, aby nie naruszyć nowych przepisów. Serdecznie zapraszamy do lektury :)
czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, design, Marketing

Nietrudno się zgodzić, że najzabawniejsze dowcipy to te dotyczące konkretnych sytuacji z życia. Każdy na pewno pamięta sytuację, kiedy czyjś śmieszny komentarz rozbawił ich do łez. Z drugiej strony potraficie sobie przypomnieć jakieś kawały o Jasiu czy babie u lekarza?

czytaj więcej

Kategoria: Marketing, Pozycjonowanie

Aby strona zaistniała w wyszukiwarce nie wystarczą już same słowa i frazy kluczowe oraz baza linków. Żeby zająć wysokie miejsce w Google należy zadbać również o bogactwo w dobrej jakość treść. Marketingowcy najczęściej zwiększają wartość swojej strony przez publikowanie profesjonalnego contentu, zawierające wiele materiałów wizualnych oraz wideo. SEO nieustannie się rozwija i poszukuje nowych rozwiązań. Poszukiwania te doprowadziły miedzy innymi do webinarów.

czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, design, Sklepy internetowe, Strony internetowe, UX

Pora poświęcić czas użytkownikom! To w końcu dla nich tworzymy strony, sklepy czy skomplikowane systemy intranetowe. Jak w 2018 roku trendy w UX łączą funkcjonalność z oryginalnym designem?

czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, Marketing

Jak co roku z okazji Dnia Zakochanych znane marki przygotowały tematyczne kampanie reklamowe. Oto kilka najciekawszych przykładów!

czytaj więcej

Kategoria: Strony internetowe

2017 rok był kolejnym rokiem, kiedy to urządzenia przenośne stały się jeszcze bardziej zaawansowane, dominując tym samym komputery stacjonarne. Rozwój technologii mobilnych zapoczątkował nowe trendy w tworzeniu stron i niejako wymusił dostosowywanie się do nich. Responsywność projektowanych stron stała się podstawą ze względu na rosnący ruch z urządzeń mobilnych, nic więc dziwnego, że projektanci stron wprowadzają coraz więcej nowoczesnych i oryginalnych rozwiązań, by uatrakcyjnić swoją stronę dla odbiorcy. Dzisiejszy wpis to inspiracja z najmodniejszymi pomysłami na rok 2018.

czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Czy zastanawialiście się kiedyś na czym najlepiej skupić się prowadząc sklep, żeby osiągnąć jak największy zysk? Istnieje kilka modeli, niektóre z nich skupiają się na produkcie, ich celem jest sprzedaż jak największej ilości danego produktu. Jednak ostatnio coraz częściej stosuje się strategię koncentrującą na kliencie. Dzisiejszy wpis uwzględniać będzie nieco szczegółów takiego podejścia. czytaj więcej