Kategoria: Marketing, Pozycjonowanie

Aby strona zaistniała w wyszukiwarce nie wystarczą już same słowa i frazy kluczowe oraz baza linków. Żeby zająć wysokie miejsce w Google należy zadbać również o bogactwo w dobrej jakość treść. Marketingowcy najczęściej zwiększają wartość swojej strony przez publikowanie profesjonalnego contentu, zawierające wiele materiałów wizualnych oraz wideo. SEO nieustannie się rozwija i poszukuje nowych rozwiązań. Poszukiwania te doprowadziły miedzy innymi do webinarów.

czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, design, Sklepy internetowe, Strony internetowe, UX

Pora poświęcić czas użytkownikom! To w końcu dla nich tworzymy strony, sklepy czy skomplikowane systemy intranetowe. Jak w 2018 roku trendy w UX łączą funkcjonalność z oryginalnym designem?

czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, Marketing

Jak co roku z okazji Dnia Zakochanych znane marki przygotowały tematyczne kampanie reklamowe. Oto kilka najciekawszych przykładów!

czytaj więcej

Kategoria: Strony internetowe

2017 rok był kolejnym rokiem, kiedy to urządzenia przenośne stały się jeszcze bardziej zaawansowane, dominując tym samym komputery stacjonarne. Rozwój technologii mobilnych zapoczątkował nowe trendy w tworzeniu stron i niejako wymusił dostosowywanie się do nich. Responsywność projektowanych stron stała się podstawą ze względu na rosnący ruch z urządzeń mobilnych, nic więc dziwnego, że projektanci stron wprowadzają coraz więcej nowoczesnych i oryginalnych rozwiązań, by uatrakcyjnić swoją stronę dla odbiorcy. Dzisiejszy wpis to inspiracja z najmodniejszymi pomysłami na rok 2018.

czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Czy zastanawialiście się kiedyś na czym najlepiej skupić się prowadząc sklep, żeby osiągnąć jak największy zysk? Istnieje kilka modeli, niektóre z nich skupiają się na produkcie, ich celem jest sprzedaż jak największej ilości danego produktu. Jednak ostatnio coraz częściej stosuje się strategię koncentrującą na kliencie. Dzisiejszy wpis uwzględniać będzie nieco szczegółów takiego podejścia. czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, Biznes, Media społecznościowe

Kilka dni temu wiele osób zaobserwowało na swoich kontach na Facebooku nową ikonę przypominającą sklep na targowisku. Ci, którzy odważyli się sprawdzić co się pod nią kryje, zapewne wiedzą już, że ma to związek z nową funkcją Facebooka, nazwaną Marketplace. Będzie ona służyła do sprzedaży i kupna produktów między użytkownikami. A jeśli chcecie dowiedzieć się o niej więcej, zapraszamy do lektury dzisiejszego wpisu 😉
czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Pop-up store to kolejne ciekawe pole do popisu dla wszystkich marketingowców! Istnieje wiele sposobów na reklamowanie firm i zwiększanie sprzedaży. Pop-up shop należy do innowacyjnych metod, dzięki którym wiele marek może rozkwitnąć. czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Amerykańska kultura staje się coraz bardziej popularna w Polsce. Halloween obchodzone jest w Polsce coraz częściej, ponieważ jest to dzień, w którym każdy może nabrać dystansu i odkryć w sobie dziecko, przebierając się za swoje ulubione postaci, dla dzieci zaś jest to czas świetnej zabawy. Taka postawa sprzyja temu, żeby wykorzystać Halloween jako chwyt marketingowy, z czego korzysta wiele marek. czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Brand hero to bohater, który reprezentuje markę. Może być zwierzakiem, fikcyjną postacią lub maskotką. Najczęściej wykorzystywany jest w reklamach. W jaki sytuacjach się sprawdza się wykorzystanie brand hero i jakie strategie stosować tworząc bohatera marki? O tym dowiecie się w dzisiejszym wpisie!
czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, Media społecznościowe

To już nie przelewki, Mark Zuckerberg w czwartkowej relacji na żywo ogłosił zmiany, które zostaną wprowadzone w systemie reklamowym na Facebooku, aby uzyskać większą transparentność reklam politycznych.
czytaj więcej