Kategoria: Aktualności, Biznes, Media społecznościowe

Kilka dni temu wiele osób zaobserwowało na swoich kontach na Facebooku nową ikonę przypominającą sklep na targowisku. Ci, którzy odważyli się sprawdzić co się pod nią kryje, zapewne wiedzą już, że ma to związek z nową funkcją Facebooka, nazwaną Marketplace. Będzie ona służyła do sprzedaży i kupna produktów między użytkownikami. A jeśli chcecie dowiedzieć się o niej więcej, zapraszamy do lektury dzisiejszego wpisu 😉
czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Pop-up store to kolejne ciekawe pole do popisu dla wszystkich marketingowców! Istnieje wiele sposobów na reklamowanie firm i zwiększanie sprzedaży. Pop-up shop należy do innowacyjnych metod, dzięki którym wiele marek może rozkwitnąć. czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Amerykańska kultura staje się coraz bardziej popularna w Polsce. Halloween obchodzone jest w Polsce coraz częściej, ponieważ jest to dzień, w którym każdy może nabrać dystansu i odkryć w sobie dziecko, przebierając się za swoje ulubione postaci, dla dzieci zaś jest to czas świetnej zabawy. Taka postawa sprzyja temu, żeby wykorzystać Halloween jako chwyt marketingowy, z czego korzysta wiele marek. czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Brand hero to bohater, który reprezentuje markę. Może być zwierzakiem, fikcyjną postacią lub maskotką. Najczęściej wykorzystywany jest w reklamach. W jaki sytuacjach się sprawdza się wykorzystanie brand hero i jakie strategie stosować tworząc bohatera marki? O tym dowiecie się w dzisiejszym wpisie!
czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, Media społecznościowe

To już nie przelewki, Mark Zuckerberg w czwartkowej relacji na żywo ogłosił zmiany, które zostaną wprowadzone w systemie reklamowym na Facebooku, aby uzyskać większą transparentność reklam politycznych.
czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Czym jest storytelling?

Storytelling to metoda przekazywania informacji w postaci opowiadania. Ma niezwykłą moc, jeśli jest autentyczna i emocjonująca, zwraca uwagę odbiorców i rozszerza grono klientów.

Storytelling- zrób to dobrze!

Podstawowe zasady storytellingu to: autentyczność, emocjonalność i budowanie więzi. Wszystkie te cechy pozwalają na zdobycie nowej klienteli, a także wzmocnienia zaufania u stałych klientów. Dlaczego? Jeśli jesteśmy autentyczni i szczerze dzielimy się z innymi naszymi przeżyciami i emocjami, budujemy z nimi więź. Tym sposobem powodujemy, że nasi klienci są zainteresowani rozwojem naszej firmy i naszymi produktami, ponieważ po prostu nas lubią :).
czytaj więcej

Kategoria: Biznes

W dzisiejszym wpisie coś dla fanów nowinek biznesowych.

Przedstawiamy Wam najdroższe marki (źródło: ranking Forbesa z 2017 roku), które zbiły fortunę.

czytaj więcej

Kategoria: Sklepy internetowe, Strony internetowe, Technologie

Sklep internetowy to jedna z najpopularniejszych i najłatwiejszych form rozpoczęcia własnej działalności. Jednak stworzenie dobrze prosperującego sklepu internetowego wymaga umiejętności zarządzania jego treścią. Aby zrobić to poprawnie nie musimy wcale znać się na oprogramowaniu, ponieważ istnieją systemy CMS, które dają możliwość zarządzania treściami, osobom, które nie znają się na programowaniu stron.

czytaj więcej

Kategoria: Media społecznościowe

Już niedługo Facebook planuje wprowadzić nową opcję – wyświetlanie reklam w Messengerze. Taką możliwość będą miały firmy korzystające z Facebooka. Ponadto firmy będą mogły wykorzystywać w tym celu boty. Na szczęście możliwość wysłania reklamy do użytkownika będą miały tylko te firmy, do których użytkownik sam odezwie się przez Facebooka. Dodatkowo będzie również istniała opcja wyciszenia oraz zablokowania przychodzących wiadomości od danej firmy.
czytaj więcej

Kategoria: Marketing, Media społecznościowe

Instagram to jedno z najbardziej popularnych mediów społecznościowych na świecie, zrzesza miliony ludzi, a jego popularność ciągle rośnie. Dlaczego?
Na początku idea Instagrama opierała się na dzieleniu się zdjęciami ze swojego życia, ponieważ jego twórcy zauważyli, że społeczeństwo ma dużą potrzebę ekshibicjonizmu i chce dzielić się z innymi swoimi przeżyciami, a Facebook nie jest wystarczający. Jednak po stworzeniu aplikacji, zaczęto zwracać uwagę na coraz świeższe potrzeby użytkowników i coraz bardziej ją udoskonalać, rozszerzając ją o nowe funkcje. Prawdopodobnie jest to główny powód, dla którego jego popularność ciągle rośnie. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o opcjach, jakie posiada Instagram oraz na jakie potrzeby użytkowników odpowiadają, zapraszamy do lektury wpisu :).
czytaj więcej