Kategoria: Bez kategorii

Ta treść jest chroniona hasłem. Aby ją zobaczyć, podaj hasło poniżej:

Kategoria: Biznes, Marketing, Media społecznościowe

Facebook to potężne źródło pozyskiwania klientów. Dzięki temu krótkiemu fragmentowi kodu możemy pozwolić sobie na prowadzenie kampanii remarketingowej na tym portalu. Wystarczy, że użytkownik wejdzie na naszą stronę i dzięki temu aktywuje się kod, który pozwoli na wyświetlanie mu reklam podczas użytkowania Facebooka.

czytaj więcej

Kategoria: Marketing, Media społecznościowe

Według statystyk portalu Zephoria z początku czerwca 2018 roku, w pierwszym kwartale tego roku na portalu Facebook było 2,2 miliarda aktywnych użytkowników – liczba ta wzrosła o 13% w stosunku do ubiegłego roku.  65% użytkowników portalu loguje się do niego praktycznie codziennie, a co sekundę powstają nowe konta. Jednocześnie 83 miliony profili to konta fikcyjne.
czytaj więcej

Kategoria: Media społecznościowe

Kiedy aplikacje zmieniają diametralnie swój interface zazwyczaj wzbudza to dużą falę krytyki. Użytkownicy dzielą się na tych, którzy nie widzą korzyści ze zmiany i przeciwnie. W lutym Snapowi udało się tak namieszać, że nikt nie był w stanie doszukać się pozytywów w nowej wersji.

czytaj więcej

Kategoria: Aktualności

W maju wchodzą nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. W związku z tym warto upewnić się czy nasza strona jest dostosowana do tych regulacji prawnych. W dzisiejszym wpisie dowiecie się, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, aby nie naruszyć nowych przepisów. Serdecznie zapraszamy do lektury :)
czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, design, Marketing

Nietrudno się zgodzić, że najzabawniejsze dowcipy to te dotyczące konkretnych sytuacji z życia. Każdy na pewno pamięta sytuację, kiedy czyjś śmieszny komentarz rozbawił ich do łez. Z drugiej strony potraficie sobie przypomnieć jakieś kawały o Jasiu czy babie u lekarza?

czytaj więcej

Kategoria: Marketing, Pozycjonowanie

Aby strona zaistniała w wyszukiwarce nie wystarczą już same słowa i frazy kluczowe oraz baza linków. Żeby zająć wysokie miejsce w Google należy zadbać również o bogactwo w dobrej jakość treść. Marketingowcy najczęściej zwiększają wartość swojej strony przez publikowanie profesjonalnego contentu, zawierające wiele materiałów wizualnych oraz wideo. SEO nieustannie się rozwija i poszukuje nowych rozwiązań. Poszukiwania te doprowadziły miedzy innymi do webinarów.

czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, design, Sklepy internetowe, Strony internetowe, UX

Pora poświęcić czas użytkownikom! To w końcu dla nich tworzymy strony, sklepy czy skomplikowane systemy intranetowe. Jak w 2018 roku trendy w UX łączą funkcjonalność z oryginalnym designem?

czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, Marketing

Jak co roku z okazji Dnia Zakochanych znane marki przygotowały tematyczne kampanie reklamowe. Oto kilka najciekawszych przykładów!

czytaj więcej

Kategoria: Strony internetowe

2017 rok był kolejnym rokiem, kiedy to urządzenia przenośne stały się jeszcze bardziej zaawansowane, dominując tym samym komputery stacjonarne. Rozwój technologii mobilnych zapoczątkował nowe trendy w tworzeniu stron i niejako wymusił dostosowywanie się do nich. Responsywność projektowanych stron stała się podstawą ze względu na rosnący ruch z urządzeń mobilnych, nic więc dziwnego, że projektanci stron wprowadzają coraz więcej nowoczesnych i oryginalnych rozwiązań, by uatrakcyjnić swoją stronę dla odbiorcy. Dzisiejszy wpis to inspiracja z najmodniejszymi pomysłami na rok 2018.

czytaj więcej