Kategoria: Marketing, Media społecznościowe

Viral to popularne słowo, które zna i używa praktycznie każdy z nas, a jeśli nie to na pewno miał styczność z niejednym viralem nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Pojęcie marketingu wirusowego wywodzi się od formy, w jakiej informacje się rozprzestrzeniają. Charakteryzuje się jedną zasadniczą różnicą w stosunku do zwykłych wirusów atakujących nasze komputery- materiały są w tym przypadku dobrowolnie przekazywane dalej przez użytkowników. Celem jest dotarcie do jak największej grupy odbiorców i uczynienie tego w jak najkrótszym odstępie czasowym. czytaj więcej

Kategoria: Biznes, Sklepy internetowe, Technologie

Nie od dziś wiadomo, że kupujemy wzrokiem. Nie lubimy przekopywać się przez setki wyników na stronach internetowych polując na wymarzone produkty- każdy z nas wolałby, aby poszukiwanie rzeczy zostały nam podane na tacy. Okazuje się, że coraz częściej jest to możliwe, a technologia rozpoznawania obrazów (ang. image recognition technology) prężnie rozwija się na naszych oczach. czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, Media społecznościowe

Jak powszechnie wiadomo, LinkedIn to największa na świecie platforma zrzeszająca profesjonalistów i specjalizująca się w kontaktach biznesowych. Ten portal społecznościowy, służy często jako „wirtualne CV”, ale w tym artykule skupimy się na tym, że wykorzystywany jest do budowy i promocji swojej marki. Możliwości reklamowe na LinkedInie są szerokie i dotrzymują kroku najnowszym trendom. Co nowego teraz i w ubiegłym roku wprowadził LinkedIn? czytaj więcej

Kategoria: Biznes, Marketing, Media społecznościowe

W dzisiejszym świecie branding online to absolutna podstawa. Potencjalni klienci czerpią informacje o marce na podstawie tego, co znajdą w internecie – zarówno zaufanie, opinie oraz wiarygodność wyrabiają sobie przeglądając kanały online. Istotną kwestią, oprócz kreowania swojego firmowego wizerunku jest to, aby monitorować media społecznościowe i nauczyć się prawidłowo reagować na negatywne opinie. czytaj więcej

Kategoria: Biznes, Marketing, Media społecznościowe

Facebook to potężne źródło pozyskiwania klientów. Dzięki temu krótkiemu fragmentowi kodu możemy pozwolić sobie na prowadzenie kampanii remarketingowej na tym portalu. Wystarczy, że użytkownik wejdzie na naszą stronę i dzięki temu aktywuje się kod, który pozwoli na wyświetlanie mu reklam podczas użytkowania Facebooka.

czytaj więcej

Kategoria: Marketing, Media społecznościowe

Według statystyk portalu Zephoria z początku czerwca 2018 roku, w pierwszym kwartale tego roku na portalu Facebook było 2,2 miliarda aktywnych użytkowników – liczba ta wzrosła o 13% w stosunku do ubiegłego roku.  65% użytkowników portalu loguje się do niego praktycznie codziennie, a co sekundę powstają nowe konta. Jednocześnie 83 miliony profili to konta fikcyjne.
czytaj więcej

Kategoria: Media społecznościowe

Kiedy aplikacje zmieniają diametralnie swój interface zazwyczaj wzbudza to dużą falę krytyki. Użytkownicy dzielą się na tych, którzy nie widzą korzyści ze zmiany i przeciwnie. W lutym Snapowi udało się tak namieszać, że nikt nie był w stanie doszukać się pozytywów w nowej wersji.

czytaj więcej

Kategoria: Aktualności

W maju wchodzą nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. W związku z tym warto upewnić się czy nasza strona jest dostosowana do tych regulacji prawnych. W dzisiejszym wpisie dowiecie się, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, aby nie naruszyć nowych przepisów. Serdecznie zapraszamy do lektury :)
czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, design, Marketing

Nietrudno się zgodzić, że najzabawniejsze dowcipy to te dotyczące konkretnych sytuacji z życia. Każdy na pewno pamięta sytuację, kiedy czyjś śmieszny komentarz rozbawił ich do łez. Z drugiej strony potraficie sobie przypomnieć jakieś kawały o Jasiu czy babie u lekarza?

czytaj więcej

Kategoria: Marketing, Pozycjonowanie

Aby strona zaistniała w wyszukiwarce nie wystarczą już same słowa i frazy kluczowe oraz baza linków. Żeby zająć wysokie miejsce w Google należy zadbać również o bogactwo w dobrej jakość treść. Marketingowcy najczęściej zwiększają wartość swojej strony przez publikowanie profesjonalnego contentu, zawierające wiele materiałów wizualnych oraz wideo. SEO nieustannie się rozwija i poszukuje nowych rozwiązań. Poszukiwania te doprowadziły miedzy innymi do webinarów.

czytaj więcej