Dlaczego znane marki publikują materiały z brakującymi literami A, B i O?

Jeżeli trafiliście na takie grafiki, warto nie tylko zawiesić na nich oko, ale również zastanowić się, skąd pomysł i co ma on symbolizować. Pozbywanie się liter z logo, czy nagłówków wiąże się z międzynarodową akcją mającą na celu promowanie oddawania krwi.

Gdyby zabrakło samych literek, na świecie zapanowałby chaos. Co stałoby się z wszystkimi nazwami? Imionami? Ale to tylko literki. A gdyby zabrakło krwi w centrach medycznych? Kampania ma zachęcić do zastanowienia się nad tym, jak ciężka byłaby wtedy sytuacja na świecie. Kampania ma także zachęcać, by w miarę możliwości decydować się na oddawanie krew.

Krótka, ale oryginalna akcja odbywała się między 16 a 21 sieprnia. Do akcji włączyli się globalni giganci tacy, jak Google, czy Microsoft. Kampania odbywająca się między 16 a 21 sierpnia obejmowała 21 krajów. I choć w Polsce nie było o tej akcji głośno, my zdecydowanie się przyłączamy.

Dzięki ubiegłorocznej akcji #MissingType ponad 30 000 osób zarejestrowało się jako dawcy krwi, co organizatorzy uważają za wielki sukces.

#MissingType

Grafiki związane z akcją można znaleźć na Instagramie i Twitterze – oznaczone #MissingType. Do akcji przyłączają się nie tylko firmy, ale i zwykli użytkownicy, którzy również chcą pokazać swoje wsparcie dla tego typu działań.

Popieramy zarówno tę akcję, jak i wszelkie inne związane z krwiodawstwem. W ubiegłym tygodniu trójka naszych kolegów wspólnie wybrała się do Centrum Krwiodawstwa, żeby oddać krew – cała trójka ma wyrobioną legitymację honorowego dawcy krwi i regularnie starają się oddawać krew :)

Kategoria: Aktualności

Tagi: , ,

Możliwość komentowania została wyłączona.

Najpopularniejsze wpisy