Jak powszechnie wiadomo, LinkedIn to największa na świecie platforma zrzeszająca profesjonalistów i specjalizująca się w kontaktach biznesowych. Ten portal społecznościowy, służy często jako „wirtualne CV”, ale w tym artykule skupimy się na tym, że wykorzystywany jest do budowy i promocji swojej marki. Możliwości reklamowe na LinkedInie są szerokie i dotrzymują kroku najnowszym trendom. Co nowego teraz i w ubiegłym roku wprowadził LinkedIn?

Hashtagi

Platforma wdrożyła możliwość dodawania oraz obserwowania klikalnych hashtagów. Co więcej, LinkedIn w okienku tworzenia posta sam sugeruje hashtagi, które możemy wpisać, a dostęp do niech mamy w lewej kolumnie na stronie głównej.

Wideo także dla profilów firmowych

Już nie tylko na profilach osobowych istnieje możliwość publikowania natywnych filmów. LinkedIn wzbogacił funkcję udostępniania treści wideo, nie tylko o samo dystrybuowanie ich przez strony firmowe, ale także o możliwość ich sponsorowania.

Lead Gen Forms

Narzędzie umożliwiające pozyskiwanie leadów, zostało wzbogacone o trzy nowe funkcje, aby zwiększyć współczynnik konwersji oraz zdobyć większą liczbę potencjalnych klientów. LinkedIn wprowadził niestandardowe pytania, lead gen dla reklam dynamicznych oraz lead gen forms dla wiadomości sponsorowanych InMail.

Automatyczne licytowanie stawek reklamowych

LinkedIn wprowadził znaną dla innych serwisów kombinacje algorytmów, która daje możliwość automatycznej licytacji stawek reklamowych. Takie rozwiązanie pomaga ograniczyć koszty reklamy, wybierając najlepszą stawkę w ramach danej kampanii.

LinkedIn Stories

Snapchat, Instagram, Facebook – dlaczego nie LinkedIn? Na portalach społecznościowych coraz bardziej popularne stają się tak zwane Stories – to pewnie już wiecie. Użytkownicy lubią dzielić się z innymi wydarzeniami ze swojego życia. Nie zostając w tyle, jest szansa, że Stories pojawią się na LinkedInie – trwają testy narzędzia, służącego do publikowania krótkich treści (najprawdopodobniej jedynie wideo) wewnątrz platformy, znikających po tygodniu. W pierwszej kolejności nie skorzystają z tego wszyscy użytkownicy, ale warto poczekać!

Content Sugesstions

Wraz z wprowadzeniem LinkedIn Pages w miejsce Company Pages, LinkedIn zainicjował narzędzie analizujące statystyki, odbiorców oraz aktualne trendy w branżowych treściach, które ma pomóc w tworzeniu contentu sugerując treści interesujące dla audytorium danej strony. Firma może od niedawna zarządzać treściami z poziomu aplikacji mobilnej i segmentować posty dla wybranych grup docelowych. Content Sugesstions pomoże dotrzeć do większej liczby zainteresowanych odbiorców.

Kategoria: Aktualności, Media społecznościowe

Tagi: ,

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Najpopularniejsze wpisy