Kategoria: design

Osoby, które interesują się trendami w projektowaniu stron internetowych, na pewno słyszały o tym, że jedną z najważniejszych jej cech jest elastyczność i umiejętność dostosowania strony do użytkownika. Istnieją dwie metody projektowania stron, które mają na celu jak najlepsze dopasowanie do urządzenia, jest to design responsywny i adaptywny.
czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Lody o smaku pierniczków toruńskich, batoniki o smaku sake, czy może oscypkowa wariacja z łososiem? Czy produkty łączące regionalne tradycje to dobry pomysł i czy można tym przyciągnąć lokalnego klienta? Popularne marki często skłaniają się ku tego typu działaniom. Dziś przedstawimy Wam kilka ciekawych przykładów na to, że takie akcje mogą być ciekawe, skuteczne… lub łączyć obie te cechy. czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, Po przygodę!, pracownicy

Z okazji Dnia Sportu postanowiliśmy podzielić się z Wami naszymi sportowymi pasjami! Jeśli chcecie dowiedzieć się jak pracownicy Sigmeo przemierzają swoją drogę do pracy, zapraszamy do lektury wpisu :).
czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku…, w którym mamy okazję do tego, żeby nabrać naszych znajomych oraz pośmiać się wspólnie z kawałów, które zostały przygotowane dla nas. Jednak nie tylko zwykli ludzie podejmują się wyzwania, aby rozśmieszyć innych. Wielkie korporacje i firmy również wprowadzają humorystyczne akcenty do swoich działań. Dzięki temu pokazują nam, że mają dystans do siebie oraz swoich klientów. Jest to interesujący zabieg marketingowy, który najlepiej sprawdza się 1 kwietnia. Jeśli chcesz poznać najciekawsze żarty znanych spółek, zapraszamy do lektury wpisu ;).
czytaj więcej

Kategoria: Media społecznościowe

Głównym celem mediów społecznościowych jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Dlatego portale takie jak Facebook, Instagram, Snapchat czy Twitter nieustannie próbują udoskonalać swoje funkcje lub wprowadzać nowe rozwiązania. Czy robią to skutecznie i czy użytkownicy tych mediów są usatysfakcjonowani tym, co proponują im serwisy?

czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Jedną z popularniejszych ostatnio strategii brandingowych jest tworzenie kampanii, których celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na bieżące problemy społeczne i ekologiczne. Tego typu kampanie mocno oddziałują na ludzkie uczucia, dzięki czemu konsument tworzy silne powiązania między dana marką, a dużym ładunkiem emocjonalnym. Brandigowe kampanie społeczne cieszą się dużym poważaniem i są obecnie najbardziej pożyteczną formą reklamy. Poniżej podajemy kilka przykładów największych kampanii społecznych bez wydźwięku marketingowego, a zaraz po nich, połączenie brandingu ze społecznym aktywizmem.
czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Zaledwie 33 % konsumentów ufa reklamom, zaś aż 90 % konsumentów ufa rekomendacjom. Na tym polega siła Influencer Marketingu!
czytaj więcej

Kategoria: Strony internetowe

Skrót CMS pochodzi od angielskiej nazwy Content Management System, oznaczającej systemy zarządzania treścią. Strona wyposażona w CMS to strona, na której użytkownik ma możliwość samodzielnego zarządzania treścią strony za pośrednictwem panelu administracyjnego. System CMS usprawnia pracę nad stroną i zdecydowanie poszerza grono osób, które mogą taką stroną zarządzać. Przedstawimy dziś najważniejsze fakty dotyczące najbardziej popularnych systemów CMS. czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Nie od dziś wiadomo, że nasze mózgi preferują obrazy ponad słowami. Informacja przekazana za pomocą odpowiedniej grafiki niejednokrotnie jest bardziej czytelna niż solidny komunikat. Uzbrojeni w świadomość tego faktu zastanawiamy się więc dziś, czy używanie emotikon i emoji w marketingu jest rozsądnym pomysłem.

czytaj więcej

Kategoria: design, Strony internetowe

UX rozwija się i ma się dobrze. Badania UX pozwalają dowiedzieć się, czy doświadczenia użytkownika są pozytywne, czy negatywne i pozwalają wprowadzać modyfikację, aby poprawić odbiór produktu i zachęcić do dalszego użytkowania.
czytaj więcej