Kategoria: design, Strony internetowe

UX rozwija się i ma się dobrze. Badania UX pozwalają dowiedzieć się, czy doświadczenia użytkownika są pozytywne, czy negatywne i pozwalają wprowadzać modyfikację, aby poprawić odbiór produktu i zachęcić do dalszego użytkowania.
czytaj więcej

Kategoria: Aktualności

Dlaczego znane marki publikują materiały z brakującymi literami A, B i O?

Jeżeli trafiliście na takie grafiki, warto nie tylko zawiesić na nich oko, ale również zastanowić się, skąd pomysł i co ma on symbolizować. Pozbywanie się liter z logo, czy nagłówków wiąże się z międzynarodową akcją mającą na celu promowanie oddawania krwi.

czytaj więcej

Kategoria: Pozycjonowanie

Jeśli ktoś zajmuje się pozycjonowaniem, bądź kampaniami AdWords, z pewnością zauważył już zmiany, jakie dokonują się w działaniu narzędzia AdWords do sprawdzania ilości miesięcznych wyszukiwań. Zmiany są znaczące i mogą wymusić na użytkownikach korzystanie z innych narzędzi, by sprecyzować ilość wyszukiwań i konkurencyjność fraz.

czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, Marketing

Jeżeli nie słyszeliście jeszcze o Pokemon GO, zdecydowanie musicie nadrobić ten temat. Nawet w sposób czysto teoretyczny.

czytaj więcej

Kategoria: design

Nie zawsze pomysły projektantów są trafione. Zbyt wymyślne, nieintuicyjne, ze zbędnymi funkcjami, które w ostatecznym rozrachunku okazują się praktycznie nieużywane, albo tak zaimplementowane, że użytkownik nawet nie zdaje sobie sprawy z ich istnienia. Zastanówcie się, ile razy zetknęliście się z przedmiotami, których przeznaczenie nie było dla Was jasne. A jeżeli nawet wiadome było do czego powinny być przeznaczone, to ich użytkowanie było mocno utrudnione. To samo dotyczy stron internetowych, aplikacji i urządzeń elektronicznych.

Dlatego też w projektowanie wkroczyło pojęcie design thinking.

czytaj więcej

Kategoria: Technologie

Wyobraźmy sobie, że możemy dokładnie zwiedzić Akropol z jego świątyniami, przyjrzeć się robiącym niesamowite wrażenie ruinom… A dosłownie chwilę później przenieść się w okolice Wielkiego Kanionu Kolorado, by podziwiać barwne formy geologiczne i oglądać panoramę z najwyższej na świecie szklanej platformy widokowej. Niestety, tak szybki sposób podróżowania nie jest nam jeszcze dostępny, nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by nasza podróż przybrała formę wirtualną.

czytaj więcej

Kategoria: Technologie

W dobie dynamicznego rozwoju technologii, telefony posiadły większość funkcji, z których korzystamy za pomocą komputerów. W poręcznym, przenośnym urządzeniu upakowane są funkcjonalności, dzięki którym nie musimy włączać komputera, by zrobić przelew, przeczytać wiadomości, czy odtworzyć prezentację multimedialną. Do tego istnieje mnóstwo aplikacji, które rozszerzają możliwości naszego smartfona i ułatwiają nam życie.

czytaj więcej

Kategoria: Grafika, Marketing

Czy branding to to samo, co identyfikacja wizualna? Czy warto zmieniać elementy identyfikacji wizualnej marki, tak jak ostatnio postąpili twórcy Instagrama? Logo nie jest równoznaczne z brandem. Branding nie jest równoznaczny identyfikacji wizualnej. Pojęcia te mylone są na tyle często, że można odnieść wrażenie, iż granice między nimi są rozmyte. Nie jest to prawdą, a pojęć tych nie należy używać wymiennie. Warto więc nakreślić sobie pewną prostą ramę pojęciową. czytaj więcej

Kategoria: Technologie

Za granicą beacony nie są już nowością, ale w Polsce o ich istnieniu wiedzą głównie Ci, którzy śledzą wszelkie nowinki technologiczne i niejako siedzą w temacie. To małe urządzenia, które komunikują się z naszymi smartfonami poprzez technologię bluetooth i wysyłają nam informacje właściwe dla miejsca, w którym w danym momencie się znajdujemy. Nazwa z angielskiego oznacza latarnię i trzeba przyznać, że jest trafna – tak jak latarnie wskazywały statkom pobliski ląd, tak beacony wskazują użytkownikom telefonów komórkowych ciekawe promocje, obecność interesującego lokalu, czy dostarczają pożytecznych informacji.
czytaj więcej

Kategoria: Pozycjonowanie

Trudno oczekiwać, że Google wyjawi nam wszystkie czynniki, jakimi kierują się algorytmy odpowiadające za ranking stron w wyszukiwarce. Elementy, które mają istotny wpływ na ranking stron, ulegają ciągłym zmianom i tylko uważne obserwacje wyników pozwalają opracować nowe, skuteczne metody działania oraz ustrzec się przed nagłymi spadkami.

Rok 2015 już za nami, pora więc na krótkie podsumowanie tego, co przez minione 12 miesięcy najbardziej zaprzątało głowę specjalistów SEO. Z czym się więc zmierzyliśmy?

czytaj więcej