Kategoria: Aktualności, Media społecznościowe

To już nie przelewki, Mark Zuckerberg w czwartkowej relacji na żywo ogłosił zmiany, które zostaną wprowadzone w systemie reklamowym na Facebooku, aby uzyskać większą transparentność reklam politycznych.
czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Czym jest storytelling?

Storytelling to metoda przekazywania informacji w postaci opowiadania. Ma niezwykłą moc, jeśli jest autentyczna i emocjonująca, zwraca uwagę odbiorców i rozszerza grono klientów.

Storytelling- zrób to dobrze!

Podstawowe zasady storytellingu to: autentyczność, emocjonalność i budowanie więzi. Wszystkie te cechy pozwalają na zdobycie nowej klienteli, a także wzmocnienia zaufania u stałych klientów. Dlaczego? Jeśli jesteśmy autentyczni i szczerze dzielimy się z innymi naszymi przeżyciami i emocjami, budujemy z nimi więź. Tym sposobem powodujemy, że nasi klienci są zainteresowani rozwojem naszej firmy i naszymi produktami, ponieważ po prostu nas lubią :).
czytaj więcej

Kategoria: Biznes

W dzisiejszym wpisie coś dla fanów nowinek biznesowych.

Przedstawiamy Wam najdroższe marki (źródło: ranking Forbesa z 2017 roku), które zbiły fortunę.

czytaj więcej

Kategoria: Sklepy internetowe, Strony internetowe, Technologie

Sklep internetowy to jedna z najpopularniejszych i najłatwiejszych form rozpoczęcia własnej działalności. Jednak stworzenie dobrze prosperującego sklepu internetowego wymaga umiejętności zarządzania jego treścią. Aby zrobić to poprawnie nie musimy wcale znać się na oprogramowaniu, ponieważ istnieją systemy CMS, które dają możliwość zarządzania treściami, osobom, które nie znają się na programowaniu stron.

czytaj więcej

Kategoria: Media społecznościowe

Już niedługo Facebook planuje wprowadzić nową opcję – wyświetlanie reklam w Messengerze. Taką możliwość będą miały firmy korzystające z Facebooka. Ponadto firmy będą mogły wykorzystywać w tym celu boty. Na szczęście możliwość wysłania reklamy do użytkownika będą miały tylko te firmy, do których użytkownik sam odezwie się przez Facebooka. Dodatkowo będzie również istniała opcja wyciszenia oraz zablokowania przychodzących wiadomości od danej firmy.
czytaj więcej

Kategoria: Marketing, Media społecznościowe

Instagram to jedno z najbardziej popularnych mediów społecznościowych na świecie, zrzesza miliony ludzi, a jego popularność ciągle rośnie. Dlaczego?
Na początku idea Instagrama opierała się na dzieleniu się zdjęciami ze swojego życia, ponieważ jego twórcy zauważyli, że społeczeństwo ma dużą potrzebę ekshibicjonizmu i chce dzielić się z innymi swoimi przeżyciami, a Facebook nie jest wystarczający. Jednak po stworzeniu aplikacji, zaczęto zwracać uwagę na coraz świeższe potrzeby użytkowników i coraz bardziej ją udoskonalać, rozszerzając ją o nowe funkcje. Prawdopodobnie jest to główny powód, dla którego jego popularność ciągle rośnie. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o opcjach, jakie posiada Instagram oraz na jakie potrzeby użytkowników odpowiadają, zapraszamy do lektury wpisu :).
czytaj więcej

Kategoria: design

Osoby, które interesują się trendami w projektowaniu stron internetowych, na pewno słyszały o tym, że jedną z najważniejszych jej cech jest elastyczność i umiejętność dostosowania strony do użytkownika. Istnieją dwie metody projektowania stron, które mają na celu jak najlepsze dopasowanie do urządzenia, jest to design responsywny i adaptywny.
czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Lody o smaku pierniczków toruńskich, batoniki o smaku sake, czy może oscypkowa wariacja z łososiem? Czy produkty łączące regionalne tradycje to dobry pomysł i czy można tym przyciągnąć lokalnego klienta? Popularne marki często skłaniają się ku tego typu działaniom. Dziś przedstawimy Wam kilka ciekawych przykładów na to, że takie akcje mogą być ciekawe, skuteczne… lub łączyć obie te cechy. czytaj więcej

Kategoria: Aktualności, Po przygodę!, pracownicy

Z okazji Dnia Sportu postanowiliśmy podzielić się z Wami naszymi sportowymi pasjami! Jeśli chcecie dowiedzieć się jak pracownicy Sigmeo przemierzają swoją drogę do pracy, zapraszamy do lektury wpisu :).
czytaj więcej

Kategoria: Marketing

Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku…, w którym mamy okazję do tego, żeby nabrać naszych znajomych oraz pośmiać się wspólnie z kawałów, które zostały przygotowane dla nas. Jednak nie tylko zwykli ludzie podejmują się wyzwania, aby rozśmieszyć innych. Wielkie korporacje i firmy również wprowadzają humorystyczne akcenty do swoich działań. Dzięki temu pokazują nam, że mają dystans do siebie oraz swoich klientów. Jest to interesujący zabieg marketingowy, który najlepiej sprawdza się 1 kwietnia. Jeśli chcesz poznać najciekawsze żarty znanych spółek, zapraszamy do lektury wpisu ;).
czytaj więcej