Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku…, w którym mamy okazję do tego, żeby nabrać naszych znajomych oraz pośmiać się wspólnie z kawałów, które zostały przygotowane dla nas. Jednak nie tylko zwykli ludzie podejmują się wyzwania, aby rozśmieszyć innych. Wielkie korporacje i firmy również wprowadzają humorystyczne akcenty do swoich działań. Dzięki temu pokazują nam, że mają dystans do siebie oraz swoich klientów. Jest to interesujący zabieg marketingowy, który najlepiej sprawdza się 1 kwietnia. Jeśli chcesz poznać najciekawsze żarty znanych spółek, zapraszamy do lektury wpisu ;).
czytaj więcej
Głównym celem mediów społecznościowych jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Dlatego portale takie jak Facebook, Instagram, Snapchat czy Twitter nieustannie próbują udoskonalać swoje funkcje lub wprowadzać nowe rozwiązania. Czy robią to skutecznie i czy użytkownicy tych mediów są usatysfakcjonowani tym, co proponują im serwisy?
Jedną z popularniejszych ostatnio strategii brandingowych jest tworzenie kampanii, których celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na bieżące problemy społeczne i ekologiczne. Tego typu kampanie mocno oddziałują na ludzkie uczucia, dzięki czemu konsument tworzy silne powiązania między dana marką, a dużym ładunkiem emocjonalnym. Brandigowe kampanie społeczne cieszą się dużym poważaniem i są obecnie najbardziej pożyteczną formą reklamy. Poniżej podajemy kilka przykładów największych kampanii społecznych bez wydźwięku marketingowego, a zaraz po nich, połączenie brandingu ze społecznym aktywizmem.
czytaj więcej
Zaledwie 33 % konsumentów ufa reklamom, zaś aż 90 % konsumentów ufa rekomendacjom. Na tym polega siła Influencer Marketingu!
czytaj więcej
Skrót CMS pochodzi od angielskiej nazwy Content Management System, oznaczającej systemy zarządzania treścią. Strona wyposażona w CMS to strona, na której użytkownik ma możliwość samodzielnego zarządzania treścią strony za pośrednictwem panelu administracyjnego. System CMS usprawnia pracę nad stroną i zdecydowanie poszerza grono osób, które mogą taką stroną zarządzać. Przedstawimy dziś najważniejsze fakty dotyczące najbardziej popularnych systemów CMS. czytaj więcej
Nie od dziś wiadomo, że nasze mózgi preferują obrazy ponad słowami. Informacja przekazana za pomocą odpowiedniej grafiki niejednokrotnie jest bardziej czytelna niż solidny komunikat. Uzbrojeni w świadomość tego faktu zastanawiamy się więc dziś, czy używanie emotikon i emoji w marketingu jest rozsądnym pomysłem.
UX rozwija się i ma się dobrze. Badania UX pozwalają dowiedzieć się, czy doświadczenia użytkownika są pozytywne, czy negatywne i pozwalają wprowadzać modyfikację, aby poprawić odbiór produktu i zachęcić do dalszego użytkowania.
czytaj więcej
Dlaczego znane marki publikują materiały z brakującymi literami A, B i O?
Jeżeli trafiliście na takie grafiki, warto nie tylko zawiesić na nich oko, ale również zastanowić się, skąd pomysł i co ma on symbolizować. Pozbywanie się liter z logo, czy nagłówków wiąże się z międzynarodową akcją mającą na celu promowanie oddawania krwi.
Jeśli ktoś zajmuje się pozycjonowaniem, bądź kampaniami AdWords, z pewnością zauważył już zmiany, jakie dokonują się w działaniu narzędzia AdWords do sprawdzania ilości miesięcznych wyszukiwań. Zmiany są znaczące i mogą wymusić na użytkownikach korzystanie z innych narzędzi, by sprecyzować ilość wyszukiwań i konkurencyjność fraz.
Jeżeli nie słyszeliście jeszcze o Pokemon GO, zdecydowanie musicie nadrobić ten temat. Nawet w sposób czysto teoretyczny.